Z klientem za pan brat

wyprzedażWielu z nas zastanawia się w jaki sposób najlepiej zdobyć nowych klientów i zatrzymać przy sobie starych. Jest to dosyć trudne zadanie, ale istnieją sposoby, dzięki którym staje się ono łatwiejsze do zrealizowania. Zatem jak pozyskiwać klientów [biznes.lumo.pl]?

Trzeba przede wszystkim zadbać o dobre skojarzenia z naszą firmą. Jeżeli będziemy mieć ciekawą ofertę i konkurencyjne ceny, wielu klientów zawita w nasze progi. Ale trudniej jest już ich zatrzymać, ponieważ mogą być kuszeni promocjami innych firm. Dlatego dobrze jest zainwestować w system lojalnościowy [biznes.lumo.pl]. Co to takiego? Jest to system, który wspomaga nas w prowadzeniu działań marketingowych w celu zyskania lojalności klientów. Przeznaczeniem takiego systemu są działania mające na celu wytworzenie u klienta pozytywnych skojarzeń z nasza marką i umocnienie przeświadczenia, że firma dba o niego i jego oraz że ważne jest dla niej jego zadowolenie. Klient otrzymuje profity z racji korzystania z usług firmy i dzięki temu przywiązuje się do niej. Dochodzi także do wniosku, że leży to w jego interesie i będzie do niej „wracał” oraz polecał innym. W ofercie na rynku dostępnych jest wiele programów lojalnościowych, ale chyba najpopularniejszym jest karta stałego klienta, która przynosi klientowi określone korzyści. Na przykład karta klienta w gabinecie kosmetycznym może uprawniać do zniżek i rabatów lub dodatkowych bezpłatnych zabiegów. W przypadku sklepów, może być ona powiązana z systemem punktowym, w którym klient zbiera punkty za każdorazowe dokonanie zakupu, a po zebraniu ich określonej ilości może wymienić je na nagrody.

Generalnie warto zainwestować w marketing lojalnościowy, chociażby dlatego, że naprawdę świetnie się sprawdza. Klient zupełnie inaczej postrzega markę, która zabiega o klienta i stara się stale podnosić jakość świadczonych usług.

Polecamy: Dobry program partnerski